مقالات دانشگاهی و دانلود کتاب

در ستاره ی حسین فقط دانلودکتاب و مقاله

مقالات دانشگاهی و دانلود کتاب

در ستاره ی حسین فقط دانلودکتاب و مقاله

دانلود کتاب شماره هفتم مجله بازی های کامپیوتری - میگ میگ


مجله بازی های کامپیوتری

نام کتاب :  شماره هفتم مجله بازی های کامپیوتری - میگ میگ

نویسنده : محمد نصیری - علی نجفی

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  فارسی

تعداد صفحه :  15

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 2,477  Kb

توضیحات :  این مجله که اسمش میگ میگ هست مجله ای عجیب و آماتور هست که هر دو هفته یکبار منتشر میشه و موضوعش پیرامون بازی های کامپیوتریه . در این مجله همه کسانیکه این مجله رو دانلود میکنن جزو سرمایه های میگ میگ محسوب میشن و اونها هستن که همه ی تصمیمات رو برای مجله میگ میگ میگیرن.

ادامه مطلب ...

دانلود کتاب تاریخچه گرامافون و صفحه موسیقی در ایران


گرامافون

نام کتاب :  تاریخچه گرامافون و صفحه موسیقی در ایران

نویسنده : نامشخص

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  فارسی

تعداد صفحه :  11

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 245  Kb

توضیحات :  گرامافون از زمان اختراعش در سال 1877 میلادی که با نام «فونوگراف» به بازار آمد، تا سر در آوردنش از ایران و رواج آن، سه دورۀ مشخص را طی کرده است. اول، دوره‌ای که مربوط به اواخر عهد ناصری است. در این دوران، دستگاه فونوگراف را «حافظ الصوت» و «حبس الصوت» گفته و نوشته‌اند. در این دوره، صدای ساز و آواز کسانی چون «برادران فراهانی»، «سماع حضور» و «نایب‌الدوله» ضبط و شنیده شده. دورۀ دوم از سال 1323 قمری شروع می‌شود که دوران حکومت «مظفرالدین شاه قاجار» است. در آن سال، شرکتی با نام «شرکت گرامافون و ماشین تحریر، با مسولیت محدود» که مدیریتش را شخصی به‌نام «ماکسیم پیک» به‌عهده داشته، در ایران شروع به فعالیت می‌کند.

به ادامه ی مطلب بروید.........

ادامه مطلب ...

دانلود کتاب آموزش فرمول نویسی در ورد

دانلود کتاب آموزش فرمول نویسی در ورد


آموزش ورد

نام کتاب :  آموزش فرمول نویسی در ورد

نویسنده : مرتضی سرگلزائی

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  فارسی

تعداد صفحه :  18

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 1,298  Kb

توضیحات :  یکی از مهمترین انتظارات کاربران از یک برنامه واژه پرداز، امکان فرمول نویسی است که قابلیت درج فرمولهایی شامل کسر، رادیکال، اندیس و.. از آن جمله است. به همین منظور شرکت ماکروسافت برنامه ای را تحت عنوان Equation تهیه و در بسته Office خود قرار داده است که این کتاب الکترونیکی به آموزش نحوه استفاده از آن پرداخته است.

به ادامهی مطلب بروید.........

ادامه مطلب ...

دانلود کتاب آشنایی با سیستم عامل مکینتاش


مکینتاش

نام کتاب :  آشنایی با سیستم عامل مکینتاش

نویسنده : محمد قربانی

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  فارسی

تعداد صفحه :  29

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 928  Kb

توضیحات :  مکینتاش یا مک ساخته شرکت رایانه‌ای اپل است که مکینتاش اولیه در تاریخ ۲۴ ژانویه ۱۹۸۴ تولید شده ‌است و اولین رایانه شخصی برای بود و در عوض استفاده از موشی با Command line interface کار می‌کند. در حال حاضر میزان تنوع مکینتاش اپل از مک کوچک هست تا قویترین Server‌ها مثل Xserve که همگی ساخته شرکت اپل می‌باشد. مکینتاش اولیه از موتورولا ۶۸k که از خانواده ریزپردازنده‌ها هستند استفاده می‌کردند که بعدا تغییر کرد به موتورولا و آی‌بی‌ام پاور پیسی (Power PC). با حروف اختصاری Mac، محدوده‌ای از کامپیوترهای شخصی که توسط شرکت رایانه‌ای اپل در سال ۱۹۸۴ معرفی گردید. مکینتاش بر روی یک واسط گرافیکی کاربر معروف با استفاده آسان تأکید دارد که کامپیوترهای مبتنی بر مجموعه ریزپردازنده‌های ۶۸۰۰۰ موتورولا است.

به ادامه ی مطلب بروید..............

ادامه مطلب ...

دانلود کتاب چه کسی می گوید فیلها نمی توانند برقصند؟


فیلها

نام کتاب :  چه کسی می گوید فیلها نمی توانند برقصند؟

نویسنده : لوئیس گرستنر

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  فارسی

تعداد صفحه :  27

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 331  Kb

توضیحات :  شرکت های بسیاری بوده اند که در طول تاریخ تا مرحله سقوط و فروپاشی پیش رفته اند. برخی از آنها با کوشش تیم های مدیریتی نوین به طرز معجزه آسایی از نابودی نجات یافته اند . آی بی ام یکی از همین شرکت هاست .

در سال ١٩٩٠ شرکت آی بی ا م با ٣ میلیارد دلار سود خالص بالاترین سود خود را به دست آورد ولی همین شرکت در سال ١٩٩٣ با از دست دادن ١٦ میلیارد دلار در معرض نابودی قرار گرفت . مدیری لایق به نام لوئیس گرستنر در رأس این شرکت قرار گرفت و آن را از سقوط نجات داد و متحول کر د . در این کتاب او داستان این تحول را از زبان خود، و با بیانی ساده و روان تشریح می کند.

به ادامه ی مطلب بروید..........

ادامه مطلب ...